HTML

Tündérke történetei

Ezek általam kitalált történetek...csak kitalációk...nem fedik a valóságot (ami esetleg igaz lenne az csak rólam szól...vagy egy két emberről aki beleegyezett a történet megirásába....)

Friss topikok

  • Black Barbie: haha...ha belegondolok hogy őt szerettem...vicces...ez volt csak fellángolás:D (2007.07.17. 21:00) Szerelem első látásra...
  • Zsófic: Köszi,köszi:D De téééééééényleg:D:D:D (2007.05.11. 17:12) Zuhanás a mélybe

Linkblog

Versek

2007.04.15. 14:56 Black Barbie

Szállj velem!


Szállj velem a fellegekbe,
Repülj velem a szelekkel.
Bejárjuk a mindenséget,
Együtt éljük életünket.

Nem zuhanunk le az égből,
Nem mehetünk el az éjből.
Karod már szorítja testem,
Lebegünk, mint halott szellem.

Vigyáz ránk a nagy szerelem,
Nézzük egymást egy felhőben.
Szállnánk tovább ha lehetne,
Ha a szerelem még élne.

 

 

Szívem mentette


Sokáig szenvedtem,
De itt vagy velem.
Kihúztál a zűrből,
Sok volt már a bűnből.

Új remény jelent meg,
Lelkem nem csaltad meg.
Csókkal vígasztaltál,
Végig simogattál.

Odahúztál melléd,
Szorosan öleltél.
Kezed kezem fogta,
Erősen kulcsolta.

Szívünk együtt dobog,
Könnyünk végig csorog.
Sír egy ismerős dal,
Minket ez vígasztal.

Mi örökké együtt,
Semmihez nincs közünk.
Csak egymásnak élünk,
Mindig ég szerelmünk.

 

 

Világom


Azt hittem, Te vagy a világ,
de akkor tévedtem.
Mert ha ilyen a távolság,
én inkább nem létezem.

Bús és komor az életem,
mert nem vagy itt velem.
Eltünt szép és jó létem,
és Tiéd nem lettem.

Hittem, enyém vagy teljesen,
de akkor tévedtem.
Már rég nem vagy mellettem,
így már nem létezem.

 

 

Csak az enyém


Azt mondtad, csak enyém vagy,
közénk semmi nem állhat.
A szíved csak értem él,
hazudtál és elmentél.

Nézem a sötét eget,
többé nem látlak téged.
Kérdem én az Istenem,
miért hagytál el engem?

Szó, mi szó, én szeretlek,
soha el nem feledlek.
Lelkem világa eltünt,
elvesztél vele együtt.

 

 

Elveszítettelek


Még itt vagy velem,
s hallom a hangod.
Engem nézel,
kezem fogod.

Lassan menned kell,
lejárt az időd.
Nagy volt a szerelem,
a percek már a végsők.

Halotti ágyadon fekszel,
bús könny még szemedben áll,
de már nem szenvedsz
és engem itt hagytál.

Nem bírom már nélküled,
pedig pár perce történt.
Örökké élni fog szerelmem,
bár már hiába élnék.

Miért vannak a miértek?
Az isteni végső akaratok?
Hiába, elveszítettelek,
a szerelem már nagyon rég volt.

 

 

Félelem


Még itt vagy,
de ki tudja meddig.
Enyém vagy,
de lehet, h nem sokáig.

Félek, h elveszítelek,
talán itt hagysz.
Majd más fogja kezed,
és többé nem maradsz.

Életem része lettél,
más már nem kell nekem.
Most biztos, h szeretsz még,
hisz nem mentél el.

Lehet, h holnap elmúlik szerelmed,
és találsz majd másikat.
De én még nagyon sokáig szeretlek,
és soha el nem hagylak.

 

 

Sírj!


Ha lelkedet nagy gond sújtja,
Sírj, de senki se tudja!
Sírj, h megkönnyebbülj!
Sírj, h meg nem szünj!

Ha bánatod oly nagy,
Sírj, hisz jó az!
Sírj, h kiadj magadból mindent!
Sírj, h megtisztuljon lelked!

Ha már nagyon szenvedsz,
Sírj, hisz jó ez!
Sírj, h szerethess!
Sírj, hisz minden jobb lesz!

 

 

Vágyom Rád!
 

Testem testedért könyörög,
Szeretkezz létemmel kérlek.
Szívem vágya érted örök,
Régóta csak érted élek.

Tested meghallotta imámat,
Beleremegek a kéjbe.
Tedd szebbé az éjszakámat,
Szárnyaljunk együtt az éjbe.

Repüljünk együtt a csúcs felé,
Karodban alszom csendesen.
Lelkem boldogsága az égig elér,
Csak Téged szeretlek KEDVESEM!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderketortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr4258881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása